İHALE İLANI
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi
Kupa Bardak ve Semaver Satın Alımı İşi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN: 2021/639678
1.İdarenin
a) Adresi: İncilipinar Mah. Şehit Yusuf Erin Cad. 27090 Şehitkamil/Gaziantep
b) Telefon ve faks numarası: 03422111200 – 03422111252
c) Elektronik posta adresi:
ç) İhale dokümanının görülebileceği adres:
d) İhale dokümanının görülüp e-imza kullanılarak indirilebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2.İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı: 2 Kısımda Toplam 3 Kalem Kupa Bardak ve Semaver Satın Alımı
b) Teslim yeri: Alımı yapılacak olan malzemeler İdarenin istediği adrese teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi: Daire Başkanlığı’nın belirleyeceği program dâhilinde ihtiyaca binaen talep edilecek ve talep tarihinden itibaren 10 gün içinde ilgili birim sorumluları tarafından tutanak/ irsaliye/ vb. ile teslim alınacaktır. Malzemelerinin teslimi hafta içinde mesai saatlerinde olması gerekmektedir.
3.1.İhale (son teklif verme) tarih ve saati: 05.11.2021 – 15:00
3.2.Tekliflerin açılacağı;
a) Yer: Gaziantep Büyükşehir Belediyesi İhale Salonu
b) Tarih ve saat: 05.11.2021 – 15:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’ tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: Yok
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: Geçerli tekliflerden ekonomik açıdan en avantajlı 1. ve 2. teklif sahibi isteklilerden, teklif ettikleri ürünlere ait 1 ‘er adet numuneyi ihaleden sonra eksiksiz olarak Sosyal Hizmetler Şube Müdürlüğüne tutanak karşılığında teslim etmesi tebligat ile bildirilecektir.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin 2. KISIM MALZEME GRUBU kısmında %15 (On Beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.